– Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni skalą zainteresowania przedsiębiorców oferowanym przez nas wsparciem. Ten projekt to duże wyzwanie, ponieważ jesteśmy pierwszym i jedynym bankiem w Polsce, który stał się dla swoich klientów także agencją reklamową czy PR-ową – mówi Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku. – Jedyna różnica jest taka, że to my opłacamy wszystkie koszty – dodaje. Prezes podkreśla, że sukces programu jest przede wszystkim odzwierciedleniem sukcesów jego uczestników – Wiele z przedstawionych historii jest po prostu rewelacyjnych. Cieszymy się, że mogliśmy dać przedsiębiorcom narzędzia będące dotychczas poza ich zasięgiem i w ten sposób realnie przyczyniliśmy się do zwiększenia rozpoznawalności ich firm na rynkach lokalnych, nawiązania współpracy z nowymi kontrahentami czy wreszcie zwiększenia sprzedaży – wylicza prezes. Magdalena Łapińska, właścicielka firmy Łapińska Porcelana i uczestniczka programu „Duma przedsiębiorcy” potwierdza, że zrealizowana kampania reklamowa przyniosła jej wymierne korzyści – Moja marka stała się bardziej rozpoznawalna. Klienci dokonują też bardziej świadomych zakupów – zastanawiają się nad wzorami, detalami, doceniają tradycyjne rzemiosło. Otrzymuję wiele ciekawych zleceń z całej Polski – mówi projektantka ręcznie wykonanych przedmiotów z porcelany.
Wśród firm, które wzięły udział w pierwszej edycji programu można wymienić też inne pomysły na biznes jak: produkcja świeżego makaronu, prowadzenie salonu z rowerami miejskimi, centrum rozrywki militarnej, luksusowego salonu fryzjerskiego czy interaktywnego sklepu, w którym samodzielnie można wykonać przedmiot do kupienia.
W najnowszej edycji pojawią się biznesy związane m.in. z branżą modową i tradycyjnym cukiernictwem, a także sprzedażą koktajli owocowych na bazie herbaty czy prozdrowotnym treningiem personalnym.
Uzupełnieniem aktywności w telewizji będą intensywne działania reklamowe prowadzone w mediach elektronicznych. Planowana jest publikacja artykułów przedstawiających biznesy wybranych przedsiębiorców na portalu internetowym www.natemat.pl. Z kolei na portalu www.gazeta.pl zostaną zamieszone specjalnie przygotowane banery reklamowe firm objętych programem.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia i agencja Sales&More.; Za produkcję spotów reklamowych odpowiada dom produkcyjny Production Story.
Biuro prasowe Idea Banku